ES-C380W Support
Pliki do pobrania
Pliki do pobrania
Brak plików dla wykrytego systemu operacyjnego. Wybierz inny system operacyjny z listy powyżej.
Często zadawane pytania (FAQ)
Często zadawane pytania (FAQ)
Instrukcje obsługi i dokumentacja
Instrukcje obsługi i dokumentacja
Podręczniki
Online Guide
Wyświetl
Dodatkowe informacje:
This Online User's Guide is the on-screen guide for your product.
User's Guide (v1.0)
Pobierz
wer.1.0
10-Jul-2023
13.34 MB
.pdf
Dodatkowe informacje:
This manual provides you with information on how to use your product from setting up to troubleshooting.
Startup Guide (v1.0)
Pobierz
wer.1.0
10-Jul-2023
0.96 MB
.pdf
Dodatkowe informacje:
This guide will help you set up and begin using your product. It includes information on setting up your product and installing the software.
Opcje rejestracji i gwarancji
Opcje rejestracji i gwarancji
Zarejestruj swój produkt
Aby zarejestrować swój produkt, kliknij w przycisk Zarejestruj teraz.
Sprawdź gwarancję
Aby sprawdzić stan gwarancji swojego produktu, kliknij przycisk „Sprawdź stan gwarancji” poniżej i wprowadź numer seryjny produktu na stronie pomocy technicznej.
Opcje wydłużonej gwarancji (CoverPlus)
Chroń swoje urządzenie firmy Epson po upływie standardowego okresu gwarancji, korzystając z Epson CoverPlus. Aby dowiedzieć się więcej o opcjach rozszerzonej gwarancji na nowy produkt, kliknij przycisk „Wyświetl opcje rozszerzonej gwarancji” poniżej.
Kontakt
Kontakt
Zadzwoń do nas
W sprawie produktów Epson objętych serwisem gwarancyjnym prosimy o kontakt telefoniczny.
Zadzwoń by porozmawiać z jednym z naszych specjalistów +48222953725, którzy są do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku od 9.00 do 18.00 - z wyjątkiem świąt.
W celu otrzymania wsparcia technicznego należy podać numer seryjny produktu naszym konsultantom Wsparcia Technicznego. Dzięki temu będziemy w stanie zapewnić szybką I efektywną pomoc.
Zadzwoń by porozmawiać z jednym z naszych specjalistów +48222953725, którzy są do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku od 9.00 do 18.00 - z wyjątkiem świąt.
W celu otrzymania wsparcia technicznego należy podać numer seryjny produktu naszym konsultantom Wsparcia Technicznego. Dzięki temu będziemy w stanie zapewnić szybką I efektywną pomoc.
Wyślij e-mail do pomocy technicznej firmy Epson
Jeśli na stronach Epson zabrakło odpowiedzi na Państwa pytania uprzejmie prosimy o kontakt z działem pomocy technicznej:
Wyślij do nas wiadomość e-mail
W sprawie produktów objętych gwarancją prosimy o kontakt poprzez czat online, telefon lub e-mail. Jeśli Twój produkt nie jest objęty gwarancją, znajdź centrum serwisowe.