- Moje konto (Zaloguj się/Zarejestruj)
-
Firma
Business PL Links
- Wstecz
- Firma
- Rozwiązania dla biznesu
-
Drukarki biznesowe
- Wstecz
- Drukarki biznesowe
- Drukarki biznesowe
- Technologia niewymagająca użycia ciepła
- Drukarki biurkowe
- Drukarki dla średnich grup roboczych
- Drukarki dla dużych działów
- Drukarki WorkForce Pro RIPS
- Drukarki wielkoformatowe
- Rozwiązania do drukowania etykiet niestandardowych
- Drukarki kolorowych etykiet
- Drukarki igłowe
- Projektory biznesowe
- Skanery dla firm
- Drukarki wielkoformatowe
- Rozwiązania dla handlu detalicznego
- Sprzęt klasy przemysłowej
- Roboty
- Aplikacje i usługi dla firm
- Narzędzia biznesowe
-
Dom
Home PL Links
-
Produkty
Products PL Links
- Atrament
- Sklep
-
Informacje
About PL Links
- Pomoc
- Strona główna
- Epson Remote Services
EPSON REMOTE SERVICES
Epson Remore Service (ERS) to darmowy innowacyjny system monitoringu i zarządzania oparty na chmurze, który dostarcza zaawansowaną zdalną diagnostykę dla produktów biznesowych marki Epson.
EPSON REMOTE SERVICES
Skorzystaj na szybszym czasie reakcji, mniejszej liczbie wizyt i wyższym wskaźniku napraw przy pierwszej interwencji.
Zdalny monitoring całej floty urządzeń
Automatyczne powiadomienia oraz analiza użytkowania urządzenia
Zdalna diagnostyka i naprawa problemów
Bezpieczny dostęp
Upoważniaj użytkowników, aby wyłącznie odpowiednie osoby miały dostęp do informacji. ERS oparty jest o architekturę multi-tenant dostosowującą się do wielu odbiorców. Jednakże każdy partner ma dostęp do własnej floty, do której dostępu nie mają pozostali partnerzy.
Kompatybilny z serią drukarek atramentowych Epson Business
ERS jest zgodny z szeroką gamą urządzeń wielofunkcyjnych Epson Business, takich jak EcoTank, WorkForce Pro, RIPS oraz urządzeń WorkForce Enterprise.
Najważniejsze cechy
Oparty na chmurze
Dostęp do ERS możliwy jest z każdego miejsca przy pomocy komputera, tabletu lub smartfona – bez konieczności instalacji na lokalnym serwerze i późniejszej konserwacji.
Szybsze naprawy
Wydłużony czas pracy urządzenia; serwisanci zostają zaopatrzeni w informacje niezbędne do uzyskania wyższego wskaźnika napraw przy pierwszej interwencji.
Zgodność
ERS został zaprojektowany z wykorzystaniem odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych oraz dokumentacji dotyczącej ochrony danych, a także zgodnie z przepisami prawa europejskiego.
Agent wbudowany
Skorzystaj z wbudowanego agenta w modelach WF-C878R, C879R, C20600, C20750 oraz WF-C21000, ciesząc się perfekcyjną integracją z systemem ERS.
Metody gromadzenia danych
Aplikacja do gromadzenia danych
Agent działa na komputerze w wewnętrznej sieci klienta, zapewniając scentralizowaną formę komunikacji z systemem Epson Remote Services.
Agent wbudowany w urządzenie
Działa na urządzeniu, zapewniając większą wszechstronność bez narażania bezpieczeństwa. Wbudowany agent ERS zgodny z modelami WF-C878R, WF-C879R, WF-C20600, WF-C20750 oraz WF-C21000.
Jak uzyskać ERS
ERS jest darmowy, bez opłat licencyjnych. Wpisz poniżej swoje dane, a przedstawiciel firmy się z Tobą skontaktuje i udzieli dalszych informacji.
Znajdź produkt dla siebie
Chcesz wiedzieć więcej?
Porozmawiaj z jednym z naszych pracowników, aby dowiedzieć się, w jaki sposób obniżyć koszty i pracować wydajniej.