Epson PLQ-30 Support

Uwaga: System operacyjny może nie zostać poprawnie wykryty. Ważne jest, aby ręcznie wybrać system operacyjny u góry, aby upewnić się, że wyświetlana jest kompatybilna treść.
Epson PLQ-30
Pliki do pobrania

Pliki do pobrania

Brak plików dla wykrytego systemu operacyjnego. Wybierz inny system operacyjny z listy powyżej.
Często zadawane pytania (FAQ)

Często zadawane pytania (FAQ)

Instrukcje obsługi i dokumentacja

Instrukcje obsługi i dokumentacja

Podręczniki
Przewodnik użytkownika (v1.0)
wer.1.0
21-Jul-2016
2.12 MB
.pdf
Setup Guide (v1.0)
wer.1.0
21-Jul-2016
1.04 MB
.pdf
This guide is a step-by-step procedure for installing and setting up your product.
Pobierz
Startup Guide (v1.0)
wer.1.0
21-Jul-2016
0.84 MB
.pdf
This guide will help you set up and begin using your product. It includes information on setting up your product and installing the software.
Pobierz
User's Guide (v1.0)
wer.1.0
21-Jul-2016
2.11 MB
.pdf
This manual provides you with information on how to use your product from setting up to troubleshooting.
Pobierz
Inne dokumenty
ESCP Manual (v-)
wer.-
28-Jul-2004
5.62 MB
.zip
Opcje rejestracji i gwarancji

Opcje rejestracji i gwarancji

Zarejestruj swój produkt
Aby zarejestrować swój produkt, kliknij w przycisk Zarejestruj teraz.
Zarejestruj się teraz
Sprawdź gwarancję
Aby sprawdzić stan gwarancji swojego produktu, kliknij przycisk „Sprawdź stan gwarancji” poniżej i wprowadź numer seryjny produktu na stronie pomocy technicznej.
Sprawdź status gwarancji
Opcje wydłużonej gwarancji (CoverPlus)
Chroń swoje urządzenie firmy Epson po upływie standardowego okresu gwarancji, korzystając z Epson CoverPlus. Aby dowiedzieć się więcej o opcjach rozszerzonej gwarancji na nowy produkt, kliknij przycisk „Wyświetl opcje rozszerzonej gwarancji” poniżej.
Wyświetl opcje rozszerzonej gwarancji
Kontakt

Kontakt

Zadzwoń do nas
W sprawie produktów Epson objętych serwisem gwarancyjnym prosimy o kontakt telefoniczny.
Zadzwoń by porozmawiać z jednym z naszych specjalistów +48222953725, którzy są do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku od 9.00 do 18.00 - z wyjątkiem świąt.
W celu otrzymania wsparcia technicznego należy podać numer seryjny produktu naszym konsultantom Wsparcia Technicznego. Dzięki temu będziemy w stanie zapewnić szybką I efektywną pomoc.
Wyślij e-mail do pomocy technicznej firmy Epson
Jeśli na stronach Epson zabrakło odpowiedzi na Państwa pytania uprzejmie prosimy o kontakt z działem pomocy technicznej:
Wyślij do nas wiadomość e-mail
W sprawie produktów objętych gwarancją prosimy o kontakt poprzez czat online, telefon lub e-mail. Jeśli Twój produkt nie jest objęty gwarancją, znajdź centrum serwisowe.