Epson LQ-2080 Support
Pliki do pobrania
Pliki do pobrania
Brak plików dla wykrytego systemu operacyjnego. Wybierz inny system operacyjny z listy powyżej.
Filmy
Filmy
Opieka i Utrzymanie
Atrament / Papier
Często zadawane pytania (FAQ)
Często zadawane pytania (FAQ)
Instrukcje obsługi i dokumentacja
Instrukcje obsługi i dokumentacja
Podręczniki
Reference Guide (v-)
Pobierz
wer.-
13-Apr-2004
0.42 MB
.pdf
Dodatkowe informacje:
This manual is the downloadable on-screen guide to your product.
User's Guide (v-)
Pobierz
wer.-
12-Mar-2004
6.16 MB
.pdf
Dodatkowe informacje:
This manual provides you with information on how to use your product from setting up to troubleshooting.
Quick Reference Guide (v-)
Pobierz
wer.-
01-Jan-2004
0.42 MB
.pdf
Dodatkowe informacje:
Basic reference guide that helps you use and troubleshoot your EPSON Product
Inne dokumenty
Opcje rejestracji i gwarancji
Opcje rejestracji i gwarancji
Zarejestruj swój produkt
Aby zarejestrować swój produkt, kliknij w przycisk Zarejestruj teraz.
Sprawdź gwarancję
Aby sprawdzić stan gwarancji swojego produktu, kliknij przycisk „Sprawdź stan gwarancji” poniżej i wprowadź numer seryjny produktu na stronie pomocy technicznej.
Opcje wydłużonej gwarancji (CoverPlus)
Chroń swoje urządzenie firmy Epson po upływie standardowego okresu gwarancji, korzystając z Epson CoverPlus. Aby dowiedzieć się więcej o opcjach rozszerzonej gwarancji na nowy produkt, kliknij przycisk „Wyświetl opcje rozszerzonej gwarancji” poniżej.
Kontakt
Kontakt
Zadzwoń do nas
W sprawie produktów Epson objętych serwisem gwarancyjnym prosimy o kontakt telefoniczny.
Zadzwoń by porozmawiać z jednym z naszych specjalistów +48222953725, którzy są do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku od 9.00 do 18.00 - z wyjątkiem świąt.
W celu otrzymania wsparcia technicznego należy podać numer seryjny produktu naszym konsultantom Wsparcia Technicznego. Dzięki temu będziemy w stanie zapewnić szybką I efektywną pomoc.
Zadzwoń by porozmawiać z jednym z naszych specjalistów +48222953725, którzy są do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku od 9.00 do 18.00 - z wyjątkiem świąt.
W celu otrzymania wsparcia technicznego należy podać numer seryjny produktu naszym konsultantom Wsparcia Technicznego. Dzięki temu będziemy w stanie zapewnić szybką I efektywną pomoc.
Wyślij e-mail do pomocy technicznej firmy Epson
Jeśli na stronach Epson zabrakło odpowiedzi na Państwa pytania uprzejmie prosimy o kontakt z działem pomocy technicznej:
Wyślij do nas wiadomość e-mail
W sprawie produktów objętych gwarancją prosimy o kontakt poprzez czat online, telefon lub e-mail. Jeśli Twój produkt nie jest objęty gwarancją, znajdź centrum serwisowe.